Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
3/30/2010
Ya Allah, pagi2 lagi aku sudah mendapat perkhabaran sedih and buat aku tak de mood nak wat keje. OMG....huhuhu...kete my hubby rosak la plak. So dia kata nk betolkan mau makan ratus. So dia kata lari budget nak balik kampung.

Ala, ni yg xsedap dengar ni bile dia kata "Xjadi balik kampung".Oh macam halilintar membelah telinga ni...

Baru je gumbira2 tepon mak malam tadi kata nak balik kampung...Mak i'm sorry. Mesti mak pun sedih sbb aku xdapat balik kampung.


4 Sayang Bear:

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

kampung hang kat mana:P

kereta alahaiii kalau meragam mmg makan duit .. nangess

be@r-d0t said... Reply To This Comment

kampung kat batu pahat je...

tulah..dia pun cam nak nangis dh tu kene tukar bateri la ape ntah...

aida dh menangis ni xleh balik kg...:(

jane said... Reply To This Comment

kau ckp psl kmpong buat aku terasa nk balik kmpong la beb
ngiahahhahahhaah;)

be@r-d0t said... Reply To This Comment

jane: mari la kite balik kg...aida dh sebulan xbalik kg ni..

windu kat mak ayah (sbnrnya windu masakan mak..huhuhuhu)

Post a Comment

bear for me