Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
3/08/2010
Assalamualaikum sume....

Hari ni dpt phone call tuk 1 interview for Procurement Executive position. Cuak gile rasanya..xprepare pape pun kot.dh la esok petang inteviewnya.Aduyaiiiii.......

Hari ni dh xleh nak pikir ape dah. Nk mengingatkan balik ape bende aku blajo dulu ek. Pastu nk prepare pe ni...so aku pun search kat tenet profile company tu sume. Dh xleh masuk otak dh ni.Mcm nk jwb exam la plak.Pdhal nk interview je kot...Fyi, aku xpernah kene interview secara formal, ngan present company ni pun interview biasa2 je...company comel so xde lah kesah sgt, bos pun sempoi. Yg aku nk iv sok ni company besor tu, rasa cam xnak pergi pun ade but this is maybe my opp tu gain xperience new experience....

Pape pun korg doakan la aku berjaya menjawab soalan2 maut sok...and doakan la aku dpt keje tu....aminnnnn.... (",)

0 Sayang Bear:

Post a Comment

bear for me