Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
3/10/2010
Huhuhuh....smlm aku g interview yg xbape nak best. Sbb company yg aku g tu kecek je...dah la yg iv aku tu org France. Aku ingat aku speaking London paling teruk skali, upanya ade org lg teruk dr aku.. Ada 1 ayat aku xleh blar n ingat smpi skrg

" Is that a pohem to you?"

Kalo bace ni korg leh la pham kan ape dia nak tanya, tu pun kalo korg ni IQ tinggi r..hehehe gurau je. 2, 3 kali gak aku pardon sir...pardon sir....cam itik cakap ngan ayam (kuek..kuek..balasnya..ketok...ketok)...Dh dok tanya banyak kali tu baru la aku pham dia tanya
"
Is that a problem to you?" Aku yg kesengalan ni mula2 ingat dia nak suh aku ber'poem'...hah, xdasyat ke miscommunication aku ngan dia...

Tu dh 1 hal, lepas tu yg terasa gile adalah henset yg aku baru pakai xsampai 4 bulan telah pecah dara...opssss...pecah screennya....(",)hehehe
Kene maki ngan bf aku. Aduh, dh la tgh gundah gulana, kene marah plak. Tp dah aku yg cuai kan nak wat cam ne..Redha jelah, pastu ri ni dia yg g betulkan..Hehehe

Aku tau even dia marah dia tetap akan tolong aku..hehehe..thanks Pakcik Azlan

K lah, hope lepas ni xde lah episod duka lg. Dugaan yg mematangkan otak ku yg selalu blurrr...

0 Sayang Bear:

Post a Comment

bear for me