Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
4/23/2010
Seronoknyaaaaa hari jumaat menjelma......

Tuk menceriakan lagi pg anda....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Huhuhu..bukan nk menghina sesapa ok..cuma tuk peringatan diri sendri..

Oh nooo...aku xnk budak kecik nmpak pewot aku nanti dia ingat aku mengandung.. =.=


8 Sayang Bear:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said... Reply To This Comment

hahahaha...
dalam perut aku nie berapa anak ade eh???
hahahaha...

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

hahaha...aku rasa kembar 6 kot...

Nazz@Purple said... Reply To This Comment

erm..riso ar perut buncit..nak jogging..nak jogging..mcm la bleh kempis..huhuh

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

nazz@purple ~ usaha tangga kejayaan ok..marilah kita kempiskan pewot beramai2..hehehe

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

anak buah aku ko tanya mana baby girl dia tunjuk kat breast aku/mak dia

camne nak jawab tu?

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

wanie ~ kecik otak dh camtu..bahaya ni..hahaha

Aus MeLankoLik said... Reply To This Comment

hahak , byk baby mak cik tu , hahahak .

aibaks said... Reply To This Comment

haha

Post a Comment

bear for me