Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
5/03/2010
Click image kalo nk tgk gambar lagi terang

Pagi2 buka blog tengok ade komen dari senior blogger...

wah macam beruk kene belacan lagi aku..huhuhu

Siapa sangka darkbatman bace blog aku...wiwit...

Macam nk jatuh jantung..Dengan xmalu nya aku mengaku aku adalah silent reader dia. Jarang komen sebb takut tersalah cakap plak..hoho..nanti kene banned plak blog aku kalo salah ckp.

Pape pun thanks kepada darkbatman kerana sudi terjah blog sy yg xseberapa kiut ni..

Peace no war (^_*)

5 Sayang Bear:

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

tahniah makin meningkat la traffic blog ni ;)

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@.::WaNiE::.

hehehe..xde lah meningkat mane..xcam kamu...gila hebat kan

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
D' said... Reply To This Comment

tahniah!
anda dapat award..

http://namasayadania.blogspot.com/2010/05/dapat-awardyippie.html

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@dania

thanks dania...

Post a Comment

bear for me