Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
5/26/2010
Dengan bangga & terharunya mempersembahkan

v

v

v

v

v

tadaaaaaaaa.....

ok...kepada sesapa tak tau pebende ni meh kita semak lagi next pic...

v

v

v

v

v

v
Cik Wanie..nk komen, nama aku tu ko slah taip..hahah..
cakap tulisan sendiri rupanya taip..cehhh
hah..mesti lepas ni nama company aku naik..sesapa nak export barang dia leh la calling2 aku ya.. sempat promote company
aku nyer head office kat Africa, so kalo nak aku export korang sempena FIFA WORLD CUP ni leh la daftar diri ya

Aku buka dengan berhati2 tau Wanie even ko balut dengan 'cantiknya'..hehehe
Abaikan meja ku yang bersepah tu ya..

Lepas aku telanjangkan dia maka inilah hasilnya...cam syg la nak makan coklat ni Wanie..
Kurma + roasted almond... almond my favourite..

Nak makan kat ofis tak leh sebab tengok dalam ade 6 biji je.. huh..maka aku membaham coklat ni sengsorang la nanti balik..puas hati..

Pape pun thanks to Encik Labu & Cik Mariam Ogawa yang sgt cumil...

Teruskan la berkarya even aku tau ko tengah kekeringan idea..hehehe

7 Sayang Bear:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said... Reply To This Comment

ko kate mariam comel???
adekah rabun sudah kamu ini...
hahahaha...
=)

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

ceroi,
statment dengki nampak ahahahha


aida,
ooo ada 6 biji jek ekkkkk??? hahaha mmg patut ko makan sorg !!

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

hahaha..aku memang dah rabun pun beb..

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@.::WaNiE::.

tulah pasal..len kali send la 2 3 kotak ke..hehehe

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

aku tak tau beb ado berapo dalam eh. hihihi

NeenaAnuar said... Reply To This Comment

bestnyerrrrr! :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said... Reply To This Comment

tgk...
die pon ngaku dah rabun...
sah2 la die salah puji...
hahahaha...
=)

Post a Comment

bear for me