Ngauman Bear

Sayang Bear Terkini

NETWORKED BLOGS

Bear Archive

Perjalanan Bear

Loading...
4/29/2010


Iyarks....bace tajuk pun nk muntah.. mane la datang katak dalam mee goreng tu.

Serius aku baru makan ngan ofismate aku kat kopitiam ni dalam Plaza Masalam semalam. Mee yang sama la aku makan. Ya Allah, kalo la aku nampak berita ni lebih awal, xde maknanya aku nak masuk kopitiam ni. Dah la mee xrasa ape, pastu service lembap macam siput. Siput pun laju lah... Imagine kitaorang order kul 1.00 pm, kul 1.40pm baru dapat makanan. Kebulur dah ni...Sengal tol...
Lagi menyakitkan hati bila kitaorang minta lada jeruk dorang buat muka selenga dia. Last2 colleague aku g amik sendiri. Dh macam self service. Bila bayar pandai lak kenekan service charge. Cam bengongggggg.....

Kitaorang memang dah cakap xnak makan kat kopitiam tu lagi.

And one more thing, dulu pernah kecoh pasal kopitiam ni xhalal, but dia nyer white coffee terbaekkk dari ladang, Cuma tulah, kerana keraguan and bermacam2 lagi cerita so aku dah janji xnak jejak kat kopitiam tu..

Banned sampai mati...huhuhu

Ok, tibe2 entry ni jadi entry emo la plak...Pape pun korang pikir2 kan lah...

9 Sayang Bear:

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

kopitiam kat masalam,

OTWC?

heheheh

Nazz@Purple said... Reply To This Comment

ish..ish..hilang selera

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@.::WaNiE::.

tau xpe...cam nk muntah tiap kali lalu depan OTWC tu

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@Nazz@Purple

tau xpe nazz...

Fia Abas said... Reply To This Comment

uwekkkkkkkkk goli anak tekak den huhuhuhu

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@Fia Abas

tau xpe fia...aida yg g makan kelmarin pun rasa cam nk samak anak tekak ni..hahhaa

Encik aMin said... Reply To This Comment

err.. konpem ke OTWC yg dlm masalam tu? huhu..

Sharinginfoz said... Reply To This Comment

hhhhh macam mana le benda alah ni boleh masuk ni...

Buffered
Earnings 2 Sekali

Aida a.k.a Beardot said... Reply To This Comment

@Sharinginfoz

ntah la..agak nya lebih pekerja dia makan kot..termasuk skali..hahhaa

Post a Comment

bear for me